sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Dor de anii de liceu...





Cum era melodia?Ani de liceu cu emotii la romana/Scumpii ani de liceu cand la mate dai de greu.
Liceul....Locul in care mi-am inceput aventura numita adolescenta,locul in care fuga de la ore mi se parea cel mai "cool"lucru de facut.
Un locul unde am trait clipe de neuitat-clipe de vis sau de...cosmar.Cu toate ca inceputul mi se parea o eternitate,aceasta a trecut mult mai repede decat ma asteptam.
In toti acesti ani am invatat ca omul este foarte schimbator,cat de urate sunt fitele pitipoancelor si pitiponcilor si am invatat sa iubesc lucrurile simple.De barfa nu mai zic,am preferat sa raman in banca mea fara sa le fac pe plac "prietenilor".
Imi e dor de profa de info tipand la noi "CE AVETI DRAGA!!!",de gafele colegei "barbie girl" si de sexy diriga,de toti profi buni sau mai rai ,de generatia groghi,imi e dor de anii de liceu intr-un cuvant.
Multumesc tuturor celor care mi-au vrut binele dar si celor care mi-au vrut raul ,pentru ca de la voi am avut ce invata.Da am invatat ce inseamna sa fi un un om printre oameni si un om printre neoameni.Aaaaa si in final am fost o clasa ce se numea G de la ce vine litera G evident de la "GENII".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu