luni, 28 decembrie 2009

Ce imi doresc de la 2010?



Pentru mine nimic, toate vor venii la timpul lor si ce e imi este scris se va intampla.Dar as minti daca as spune ca pentru noi toti nu imi doresc ceva.Vreau sa fim mai buni ,sa fim fericiti,sa stim sa iertam si nu in ultimul rand sa daruim iubire.
Mai e putin si a mai trecut un an, un an 2009 din viata mea si a ta,un an sa zicem de la care am avut impliniri si dezamagiri din care am invatat,unde am cazut ,dar m-am scuturat si am luat-o de la capat.2009 mi-a adus varsta de 20 de ani si am descoperit ca am mai imbatranit cu un an,o varsta fara griji, fara bani,visatoare,mai pe scurt frumoasa.
Cum va fi 2010 nimeni nu stie,iar pentru cei care isi doresc bani si averi le urez sa vi se implineasca dorinta si sa nu stiti ce sa faceti cu iubitele voastre averi.
Si pentru voi oameni simpli va doresc vise nesfarsite ,fericire si sa nu obositi niciodata sa zambiti.La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu